Pages

sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Pieni irtiotto




Malja meille! Tämän miehen rinnalla minä olen kulkenut jo 18 vuotta ja tämä viikonloppu
olikin hieno tapa juhlistaa sitä.  Tällaisia hetkiä kun muistaisi vaalia myös siellä arjessa. Liian usein se toisen huomioiminen hukkuu siihen arjen vaatimuksiin.

 Mies esitti vienon toiveen ennen matkaa, että rouva voisi edes tämän kerran olla hermoilematta lähdön hetkillä. Ja tiedättekö toive toteutui,joskin hammasta purren. ;)

Mummo oli lupautunut pitämään huolta lapsukaisista,joten hyvillä mielin suuntasimme kohti Etelä- Karjalaa.

 Minä olin tarkkaan jo visioinut must paikat matkan varrelle, mistä tosin jouduin joustamaan kun  himoisemaani Angus Steak& wine ravintola Lappeenrannassa olikin ihan täynnä. Ja kuin kirsikkana kakun päällä Konditoria Aleksandra oli kanssa sulkeutumaisillaan.

Viereisestä Amarillosta sai kuitenkin takuu hyvää lohturuokaa ja nopean googlauksen johdosta bongasin kahvila Majurskan, joka on aivan linnoituksen läheisyydessä. Lisää Majurskasta kerron seuraavassa postauksessa.


Yövyimme yllättäen Saimaan kylpylässä. Upea  ylellinen huoneemme, jossa oli myös parveke.

Tässä on hieman linnanneito tunnelmaa.
Ravintolalle pisteet siitä, että saimme viinilasit lainaan huoneeseen, jotta saimme juhlistaa vuosipäiväämme kuohuvan merkeissä.

Illan pimetessä kävimme myös nauttimassa kylpylän poreista.

Sunnuntain kohokohta oli aamupalan ohella vierailu ihanaisessa Helkkä Dreamsissa miehen serkun kera.


Tämä on kyllä niin huikea paikka! juuri nyt kaikki joulukoristeet oli-50% ja himoitsemaani Greengatea -20%. Mukaan tarttui iso kynttilänjalka ja Greengatelta keittiöpyyhe ja ihana Olivia lattemuki. Näitä on kyllä aivan  pakko saada lisää.
  Ja ihan parasta, että on seura joka ymmärtää kaiken sen kauneuden, niin kuin sinäkin. Ja sama ihana hykertely kun mietit miten ihania juttuja on, mutta et keksi käyttötarkoitusta.
:D  Syytän Konmari kirjoja siitä, että nykyisin ei tule hamstrattua tavaraa. Kirotut kirjat! :D

On se jännä miten pienikin irtiotto siitä arjesta, tekee höyhenen kevyen olon. Tänä viikonloppuna olen saanut nauttia laatuaikaa ihanan mieheni kanssa ja tavannut läheisiä. Uudet suunnitelmat jo muhii mielessä. Mies toki huokaili miun suunnitelmille. Niin outoa ehkä, mutta minä olen himpun verran enemmän elossa kun saan suunnitella matkoja ja myös matkustella. Kai minä jollain tapaa olen se levoton sielu, joka rauhoittuu hetkeksi kun pääsee arkea pakoon.

ihastuttavaa viikon alkua sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti