Pages

sunnuntai 5. maaliskuuta 2017

Viikonlopun kuulumisia


Minun viikonloppuni alkoi näinkin herkullisissa merkeissä. Olin hetkeä aiemmin lähtenyt työpaikan herkkujen ääreltä, mutta hyvin maistui tämäkin kinuskimuffinssi kahvin kera.

Näin herkullisen näköisiä muffinsseja saa muuten Kahvionnista, jossa minulla oli blogiin liittyvä tapaaminen Forever-tuotteiden edustajan kanssa.


Olen nyt viikonlopun aikana testannut  tätä uutta ihonhoitosarjaa,  josta tulen kertomaan myöhemmin lisää. Kannattaa siis olla kuulolla!

Viime aikoina  olen taas uppoutunut entistä enemmän kirjojen maailmaan. Nyt siihen tarjoutuukin kivasti aikaa, kun minulla on pieni miniloma. Toki on tarkoitus myös ulkoilla ja ehkä minut nähdään jopa suksilla, sään niin salliessa.

Tällä hetkellä luen siis Eve Hietamiehen uutuutta, Hammaskeijua. Jos ihastuit Yösyöttöön ja Tarhapäivään, niin tähän kannattaa myös tarttua. Tässä kirjassa nimittäin Antti ja Paavo Pasasen tarina jatkuu.

Olen nauttinut siitä, että tänä viikonloppuna ei ole ollut mitään aikataulua. Ihana nukkua kauneusunet ja käpertyä vielä peiton alle, ilman arjen kiireitä. Onneksi tämä ei tällä kertaa pääty sunnuntaihin.

 Ensin ajattelin skipata myös kuntosalin, mutta tulinkin toisiin ajatuksiin nautittuani aamupalan. Hyvä niin!En ole muuten koskaan katunut, että on tullut lähdettyä liikkumaan, se liikkumaan lähteminen vaan välillä takkuaa. Parasta kuitenkin on se fiilis, mikä tulee treenin jälkeen.



Tänään tuli shoppailukierroksen lomassa käytyä myös testailemassa Prisman uusi Woffeli- paikka.
Tämä on vielä tuore tapaus, sillä paikka vasta avattiin tällä viikolla, ja pitihän se heti päästä testaamaan. Tarjolla oli monipuolinen valikoima sekä makeita että suolaisia vohveleita, ja me päädyimme testaamaan Nutella-vohvelia

Vohveli oli oikein maukas täytteidensä ansiosta. Hinnat ovat ehkä turhan kalliit jos ajattelisin, että tällaista jälkiruokaa kannattaisi lähteä koko perheen voimin testaamaan. Suklaa kuitenkin toimii aina ja maut sopivat täydellisesti yhteen.

Vohvelikahvila on oikein kiva ajatus mielestäni, mutta näin hieno idea ansaitsisi arvoisensa miljöön. Voisin  nähdä tämän Taitokorttelin upeassa miljöössä, jota mielestäni on hyödynnetty liian vähän. Ehkä sellainen pieni kahvila onkin minun unelmani.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti