Pages

lauantai 2. joulukuuta 2017

Jouluinen mieli





Hyvää joulukuun alkua sinulle!

Joulun tunnelmointi on aloitettu meidän perheessä jo lokakuussa glögistä nauttien, ja torttujakin olen paistanut useaan otteeseen. Pikku hiljaa olen päässyt kunnolla irti ja koti on saanut jouluisen asun ylleen. Tänään löysin Joensuussa sijaitsevasta ihastuttavasta sisustusputiikki Sarustiikasta kauan himoitsemani kranssin, joka sai somistuksen pellavaisesta nauhasta.

Vuosi vuodelta olen oppinut olemaan armollisempi itselleni joulunkin suhteen. Enää en suorita joulua, vaan teen ainoastaan sen verran kun tuntuu hyvältä. Odotan sitä kun saan hiljentyä viettämään joulua, ja nauttia kiireettömistä aamuista perheen kanssa. Tosin minun aamuni alkavat lähempänä iltapäivää.  Parasta mitä tiedän on nimittäin nukkuminen, eikä päiväunet tässä iässä tunnu enää rangaitukselta. ;)


Tänäkin vuonna lahjalistalta löytyy joku lautapeli, jota voimme sitten pitkinä pyhinä yhdessä pelailla.
Minun on helppo kuvitella pitkät aamut pyjamassa ja villasukissa herkkusuklaita tuhoten.




Minun kuuseni on valkoinen ja harmoninen.  Meillä on myös joka vuosi aitokuusi ja sen saavat pojat koristaa mieleisekseen. Tosin äiti saattaa muutaman vinkin antaa.




Mitä vanhemmaksi tulen, sitä lapsenmielisempi huomaan olevani. Miten kutkuttavaa aikaa tämä joulun odotus onkaan.



" Kuiskuttelua nurkissa
   perhosia vatsanpohjissa
   kääreiden rapinaa
   salaisia kätköjä
   suun täyttäviä herkkuja".

   Sitä se joulu on!

  Anna-Mari West

Ihanaa joulun odotusta sinulle!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti