Pages

maanantai 20. marraskuuta 2017

Miten kävi timmille mimmille?



Dietin alkaessa minulla oli hyvinkin selvät sävelet siitä, miten kaikki tulisi menemään. Kuten jo aiemmin kerroinkin, niin täysin herkuttomalla en ole mennyt. Minulla oli tavoitteena saada herkkukierre katkaistua ja siinä olen kyllä onnistunutkin.

Tähän jaksoon sattui monet juhlat ja kyllä pienen herkkuhetken,tuolloin itselleni sallin. Ruokavalion runko tulee säilymään suht entisellään tämänkin jälkeen. Täytyy kyllä myöntää, että kunnon kotiruokaa on jo ehtinyt tulla ikävä. Viimeisellä viikolla alkoi myös nälkä vaivaamaan, kun hiilarit vedettiin ihan minimiin.  Hiit treeneistä tuli suosikkejani, ja ne tulevat säilymään jossain muodossa treenikalenterissani. Tässä valmennuksessa olen malttanut mieleni ja liikkunut kohtuudella, enkä veren maku suussa. Olen siis oppinut olemaan lempeämpi itselleni ja tekemään itselleni hyvää. Kiloja karisi nelisen, eli voin sanoa olevani tyytyväinen tulokseen.

Huomasin miten helppo se liikunta oli sisällyttää siihen viikkoon. Tämä vaati sen, että ohjelmaan kuului se 3 salitreeniä, eli se ohjeistus tuli muualta. Minun on kieltämättä vaikea ottaa treeniohjeita muilta vastaan. Minulla on  nimittäin niin vahva visio siitä, mitä salilla haluan tehdä. Treenitaustani on pitkä ja tunnen oman kroppani, miten se parhaiten toimii. Tässä valmennuksessa yllätyin siitä, miten hyvin valmennus sopi minulle, ja kroppa oli vastaanottavainen niin ruokavaliolle kuin treeneillekin.

Minulla ei ollut mitään himotuksia ruokien tai herkkujenkaan suhteen. Viikonloppuna olin Helsingissä ja sushia oli pakko saada hotellihuoneeseen iltapalaksi. Sushi on nimittäin suurin herkkuni, ja minua niin harmittaa kun Joensuusta ei sitä saa.

Viikonloppu olikin ihanan voimaannuttava. Vietimme äitini kanssa laatuaikaa ja yksi viikonlopun kohokohdista oli Juha Tapion konsertti, ja hyvänä kakkosena uuden Länsimetron testaaminen. :D


Yksi onnellinen Kirsikka uusi lemppari paita päällään. Viikonlopun Karjalaisessa muuten voi vilahtaa tutut kasvot. ;)


Lempeää alkanutta viikkoa sinulle!

Rakkaudella Kirsikka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti