Pages

sunnuntai 17. syyskuuta 2017

Minulla on pomppufiilis



Vihdoin usean vuoden odottelun jälkeen saimme Joensuuhun Hoplopin, jota nuoremman pojan riemuksi kävimme eilen testailemassa. Tätä ennen olin kuullut paljon hypetystä tästä uudemmasta versiosta, ja olihan se upea. En ihmettele yhtään jos nuoremman kohdeyleisön puolelta iskee pieni sekoaminen kun astuu ovista sisään. :D  Itsellä meinasi jo heikotus iskeä pelkästä touhun katselusta.

Tämä liikunnallinen seikkailupuisto kutsuu sinut viihtymään vauvasta vaariin, ja haastamaan itseäsi.
Perheen pienimmille on varattu ihan oma alue, joka on tarkoitettu alle 4-vuotiaille.  Liukupomppu oli minun oma suosikkini. Sen verran löysin itsestäni leikkimieltä, että into piukassa kirmasin siellä lasten seassa.

Sähköautorata oli myös kiva lisä puiston muihin aktiviteetteihin. Lisäksi alueelta löytyy mm. erilaisia pelikoneita, pallomeri, hurja tulivuoriliukumäki, donitsiliuku, jättitrampoliini sekä monipelikenttä.





Hoplopissa voit järjestää myös synttärijuhlat ja pontsit siitä, että tuolla on erilaisia teemahuoneita, joita pääsi kurkistelemaan. Näistä minä hurmaannuin, ja täällä varmaan tullaan viettämään nuorimman synttäreitä.

Olen nimittäin jo useamman vuoden ulkoistanut synttärijuhlat, vaikka välillä meillä kärtetään kotisynttäreitä.  Huono äiti täällä hei.  Kuuntelen nimittäin sitä raivopäistä kiljumista mielummin vaikka siellä hoplopissa. Ihanaa, että minun ei tarvitse olla se ohjelmatoimisto,vaan joku muu on keksinyt kaikkia kivoja juttuja synttäreiden varalle.

Kyllä meilläkin on vietetty ihan niitä perinteisiä juhlia, mutta lasten kasvettua myös se kaveripoppoo on kasvanut. Iloitsen joka kerta siitä, että lapsellani on kavereita joita juhliin kutsua. Synttäreistä puhuminen ja suunnittelu aloitetaan heti kun edelliset ollaan saatu juhlittua.











Upeiden tilojen lisäksi myös tarjoilupuoli saa minulta kiitosta. Ihan mahtavaa, että jätskien ohella saatavilla on ihan ruoka-annoksia. Nälän yllättäessä ei tarvitse kiireen vilkkaa rynnätä kotiin patojen äärelle, vaan pienen tankkauksen jälkeen leikit voi jatkua.

Äidin yllätykseksi poitsu totesi reilun tunnin kirmaamisen jälkeen, että lähdetään kotiin. Minä kun olin varautunut useamman tunnin sessioon.

Osaa nuo lapset välillä yllättää. ;)

Minulla on nyt vertailukohtaa, koska muistan edellisen Joensuun Hoplopin. Sielläkin kerkesimme muutaman kerran käymään.  Tämä uusi Hoplop on edeltäjäänsä parempi visualisemman ilmeensä, isojen tilojen ja niiden monipuolisuuden vuoksi.

Joko te olette käyneet testailemassa uuden Hoplopin ja mitä tykkäsitte?

- Kirsikka-





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti