Pages

perjantai 26. elokuuta 2016

Bull`s All out- Kiistelty Jari "Bull " Mentula ja arvonnan voittajat



Hävettää ihan myöntää, että vasta kolmisen vuotta sitten kuulin ensimmäistä kertaa Bull Mentulasta ollessani katsomassa Fitness expo kisoja Lahdessa. Siloin ajattelin, että onpa siinä harvimaisen ruma mies.
Bull on ansioitunut ammattilaiskehonrakentaja ja IFBB ammattilainen ollut vuodesta 2009 Lähtien. Yhdessä ystävänsä Jutta Gustafsbergin kanssa he ovat luotsanneet menestynyttä Fitfarmia useiden vuosien ajan jo.

Julkisuudessa olemme tottuneet näkemään armottoman Bullin, joka sanoo suorat sanat valmennettavilleen eikä tekosyitä kuuntele, onhan yksi hänen motoistaan :" No Excuses".


Minulla oli ilo tavata tämä sydämellinen mies viime keväänä Fitfarmin hyvinvointiristeilyllä.


Olimme ystäväni kanssa kuuntelemassa Jarin luentoa pyhästä kolminaisuudesta. Voiko olla hienompaa, että iso mies puhuu tunteistaan ja parisuhteen merkityksestä. Olin aivan myyty.

Sen kovan kuoren takana jonka olemme tottuneet näkemään, näkyi myös se herkkä puoli. Minulla oli risteilylle yksi tavoite ja se oli päästä Jarin kainaloon ja niin kävikin. Ja miten sydämellinen tyyppi kaikin puolin, ei ollenkaan mitenkään karski äijä vaan heti painoi posken poskea vasten. Olen arvostanut Jarin uraa, tinkimätöntä asennetta ja omistautumista lajiin jo pitkään, mutta tuon kohtaamisen jälkeen se kasvoi entisestään.

Minulla oli omat epäilykseni kirjan suhteen, mutta olihan se hankittava. Julkisuudessa olemme nähneet miehen, joka ei turhia jaarittele, mutta kirja olikin iloinen yllätys. En tiedä liekö kirja saanut vaikutteita Jarin idolilta Cheekiltä kun yhdessä otsikossakin mainitaan Bull vs Jari. Samoin on Cheek on pohtinut omaa suhdettaan Jare Henrik Tiihoseen.

Nostan hattua Jarin kovanahkaisuudelle. Miten ihmiset katsovat oikeudekseen suoltaa sellaista sontaa tuntematta ihmistä. Kun treenataan kovaa, niin siinä mennään välillä äärimmäisyyksiin ja ei sellainen elämä kaikille sovi. Ihailen tuota Jari kurinalaisuutta ruokavalion suhteen. Olen itsekin kokeillut tiukkaa diettaamista, mutta en voisi kuvitella että söisin loppuelämäni niin. En tavoittele kisakondista, vaikka myönnän että tavallaan minua kiinnostaa se, mihin minun kroppani taipuisi.


Katsoessani noita ohjelmia olen miettinyt miksi ihmiset haaskaavat tuommoisen tilaisuuden ja pistävät homman läskiksi. Miten etuoikeutettuja he ovatkaan kun ovat saaneet noin huipun tiimiin taakseen. Minun unelma olisi jossain vaiheessa päästä tekemään duunia noinkin kovan ammattilaisen kanssa.

Bull`s All out on elämänmakuinen kirja epäonnistumisesta, treenaamisesta, rakkaudesta ja itsensä rakastamisesta. Se kehoittaa miettimään mitkä ovat sinun unelmia elämässä ja kurkottamaan niitä kohti.



ja sitten arvonnan voittajiin ja ne ovat Mummo ja Henna onnea!otan teihin yhteyttä


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti