Pages

sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Lomamoodia ja jalkapallohuumaa


Ihaninta lomassa on se, että voi viettää kiireettömiä aamuja. Tosin tälle aamulle mulla oli herätys, koska oon armottoman kova nukkumaan myöhään ja se onkin yleinen vitsailun aihe.  Mulle aamutreenit tarkoittaa sitä, että oon salilla 11 tai että aamuaerobinen tehtiin eilen iltapäivällä. :D En ole ikinä ollut aamuihminen ja voi ihmetellä, että miten olen saanut kasvatettua kaksi poitsua.

Joka tapauksessa tänään mentiin yhdessä miehen kanssa treenaamaan ja poitsu lähti mukaan lapsiparkkiin. Mulla oli hieno ajatus ennen lomaa, että lomalla panostan tuohon liikkumiseen, kun kerrankin on aikaa enkä herkuttele koko lomaa. No kuinkas sitten kävikään?  Onneksi lomaa on vielä jäljellä, että sinällään peli ei vielä ole menetetty. Vaikka salilla ei ole tullut käytyä niin aktiivisesti, niin olen toki lenkkeillyt ja tehnyt kotitreeniä, joten ihan laiskottelun puolelle ei olla menty.

Mutta mikä ihana tunne oli päästä taas treenaamaan ja saada kunnon possuhiki. Muistan silloin kun treenaaminen astui kuvaan, että miten kova syyllisyys silloin oli kun olin lasten luota pois. Aika paljon olen saanut tehdä työtä itseni kanssa, että olen tuosta ajatuksesta päässyt eroon. Mikä siinä onkin, että ulkopuolisten on niin helppo sanoa miten sun pitäisi sitä elämääsi elää. Voin sanoa,että olen paljon parempi äiti ja puoliso, kun pääsen liikkumaan.  Huomaa, että jos on parinkin päivän tauko liikkumiseen niin kummasti alkaa hermoja kiristämään.

Parisuhdeaikaa ollaan tänä kesänä nautittu entistä enemmän Ranskan EM-kisojen myötä. Toissa kesänä innostuin jalkapallosta kun huomasin, että siellähän on ihan komeita miehiä kirmaamassa pallon perässä. :D Tänä vuonna olen sitten keskittynyt seuraamaan itse peliä. Itellä vaan tuppaa välillä menemään tunteisiin liikaa oli laji mikä tahansa, että  tulee sanailtua turhan kovasanaisesti. Tähän iltaan huipentuu tämä jalkapallohuuma. Skumppa on kylmässä kävi miten kävi. Go Portugali!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti