Pages

sunnuntai 15. tammikuuta 2017

Uusi rakkaus ja tammikuun asusteet





Vaikka ollaan keskellä tammikuuta, niin kyllä minun mieleni tuonne kevätmoodille yrittää kovasti kääntyä jo. Erityisen iloinen olen siitä, että flunssa alkaa vihdoin olla selätetty, ja pääsen taas liikkumaan toden teolla.  Salille en kuitenkaan ole vielä rohkaistunut. Forever Joensuuhun tuli tammikuussa etu, että jäsenet pääseee kerran viikossa pulikoimaan uimahalliin, ja tämän edun otin riemuiten vastaan.

 Miten monta kertaa minulla on ollut suunnitelmissa aloittaa uiminen säännöllisesti, mutta aina olen siitä onnistunut lipsumaan. Kuuluisia uudenvuoden lupauksia. :D


Harvoin teen huippulöytöjä, mutta eilen kävin ihanan ystäväni kanssa kahviloimassa ja Cubuksen rekissä huuti beige takki minua kutsuvasti puoleensa. Yllättävän laadukkaan oloinen takki ja hintaa jäi vain 19,95 €. Minä, joka hetki aiemmin julistin kaverille, että en yleensä kyseisestä liikkeestä löydä  mitään.

Vihdoin löytyi takki, jonka seuraksi sopii Mulberryn huivikin aivan loistavasti.

Mulberryn huivi on löytö Facebookin merkkikirpulta, että kannattaa pitää silmät auki niissäkin.
Tiedä mitä ihanuuksia sinun eteesi sattuu. ;)Himpun verran kun olis huivi ollut pidempi, niin se olisi ollut täydellinen.

Olen pitkään himoinnut jotain matalampia nilkkureita ja vihdoin sellaiset sattui eteeni kun surffailin Zalandolla. Kengät, jotka olisivat unelmat jalassa kun rouva viilettää shoppailemassa joskus tuntikausiakin. ;)

Uudet  ihanuudet ovat Clarksin ja nimeltään Rhea Amberit, ja ovat muuten ihan täydelliset. Ja hintakaan ei päätä huimannut: 79,95 €




Tässäpä minun tammikuun lempparit, jotka tulee varmasti olemaan kovassa käytössä. Se toki huutaisi seurakseen uutta laukkua, mutta sen osalta vielä etsinnät jatkuu.

Mitä parhainta sunnuntai iltaa sinulle! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti