Pages

maanantai 30. lokakuuta 2017

Höyhenen kevyt olo



Viikko sitten aloitin siis Fitfarmin valmennuksen viimeiset 5 kiloa. Miten tuo viikko sitten menikään?Tämä on ollut ehkä helpoin valmennus ikinä, enkä ole kokenut tätä mitenkään tiukaksi. Minusta myös tuntuu, että tälle ruokavaliolle myös kroppa on ollut vastaanottavaisempi, kuin koskaan aiemmin. Tässä saa syödä itsensä kylläiseksi ja silti paino putoaa, mitä perheen teini kovasti ihmetteli.

Ensimmäisen viikon aikana olo keventyi kahdella kilolla, ja se on mielestäni ihan super juttu. Toki tästä se duuni vasta alkaa, mutta hei viimeiset kolme kiloa edessä. ;) Olen löytänyt itsestäni kulinaristin, joka haluaa dietistä huolimatta nauttia ruoasta. Juju on myös siinä, että en ajattele tsemppaavani vaan tämän 4 viikkoa, vaan minun matka on vasta alussa. Ihana on ollut huomata itsessään se muutos, että olen alkanut rohkeammin käyttää eri kasviksia. Myös sellaisia, mitä en ole edes aiemmin maistanut.


jauhelihapihvejä ja ruusukaalia


Salitreenejä tässä tehdään kolme viikottain ja sen lisäksi aerobisia. Aamuaerobiset ei oo minun juttu ja niitä tuskin teen nytkään.Minulla tavoite on tuon salin lisäksi käydä viikottain uimassa ja lenkkeillä.  Treeneistä oon tykännyt myöskin tosi paljon, vaikka niissä ei juuri hifistellä.

Ja miten paljon helpompaa onkaan kun on päättänyt etukäteen, että tänään treenataan. Teen monesti vielä niin, että  vaihdan jumppavermeet jo töissä, joten treeneihin tulee myös mentyä.
Viikonloppunahan kävi sitten niin, että meinas tuo rahka tulla jo korvista ulos. Painuin siis blenderi ostoksille, ja nyt muuten menee helposti alas!

Kovasti uhosin olevani tämän ajan ilman herkkuja, mutta kyllä perjantaina vaatekutsuilla maistoin ihan pikkiriikkisen palan kakkua ja join lasillisen alkoholitonta kuohuviiniä. Olen ajatellut sen myös niin, että tämä on elämäntapa ja pienet herkkuhetket kuuluu siihen minun elämään jatkossakin. Balanssi on se homman ydin, jonka jo hetkeksi kadotin.




kanatortilloja täysjyvälättyyn



Eli kuten näette, ei täällä nälkää nähdä. Ihana on ollut myös huomata, että se energisempi minä alkaa pikku hiljaa löytyä. Nyt jaksan tehdä muutakin kuin kaatua työpäivän jälkeen sohvalle.

Makeaa ei ole tehnyt mieli ollenkaan, ja se on aika kivaa vaihtelua sokerihiirelle.

Makeaa maanantaita sinulle!

4 kommenttia:

  1. Tuohan kuulostaa järkevältä ja kivalta nettivalmennukselta :). Iteki ku sais tän sokerikierteen poikki..

    VastaaPoista
  2. Sokerikierteen katkaiseminen oli yksi syy miksi tähän valmennukseen lähdin. Olin kyllä vakaasti päättänyt, että en näihin valmennuksiin enää lähde. 😄

    VastaaPoista
  3. Tää dietti on loistava just sokerikoukkuun.Oon ollut pahasti koukussa mutta mun ei oo yhtenäkään!!päivänä tehnyt mieli herkkuja, oon kai ollut niin täynnä😁Suosittelen lämpimästi!Mä en vieläkään tajuu miten sokerista voi päästä ilman vieroitusoireita🙄

    VastaaPoista
  4. Kiva lukea ajatuksiasi valmennuksesta! Aikalailla samanlainen olo on minulla ja tuntuu kyllä tosiaan, että tästä jää elämäntapa. Niin hyvä fiilis on parhaillaan. Tervetuloa lukemaan mun kuulumisia mun blogista :)

    VastaaPoista